Reklamacje i zwroty
Każdy produkt z oferty naszego Sklepu podlega reklamacji. Z tego przywileju możesz skorzystać w przypadku , gdy otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań (np. uległ uszkodzeniu). Prawo przysługuje Tobie przez dwa lata od dnia dostarczenia paczki.
Jak odstąpić od umowy?
- Masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres ul. Transportowa 9, 74-500 Chojna.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres firmy Nawiewnikokienny.pl (ul. Transportowa 9, 74-500 Chojna) – ustawa z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta, art. 27.
- W przypadku, gdy do zakupionego towaru dodawany był inny produkt gratis lub po obniżonej cenie (w ramach specjalnych promocji), należy odesłać go wraz ze zwracanym towarem.
Jak reklamować towar?
- Wypełnij formularz reklamacji dostępny tutaj. Pamiętaj aby się podpisać i uzupełnić numer konta, ponieważ to dzięki niemu wiemy dokąd wysłać Twoje pieniądze. Uzupełniony dokument dołącz do paczki.
- Zapakuj produkt do pudełka, najlepiej tego w którym dostałeś towar.
- Nadaj paczkę na adres: ul. Transportowa 9, 74-500 Chojna, z dopiskiem „Nawiewnikokienny.pl – REKLAMACJA”.
- Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego produktu.
- W przypadku UZNANIA REKLAMACJI towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Jeżeli uznamy reklamację odeślemy naprawiony/nowy produkt na nasz koszt lub zwrócimy kwotę za reklamowany towar na konto podane przez Ciebie.
- Jeżeli REKLAMACJA ZOSTANIE ODRZUCONA odeślemy towar paczką pobraniową o wartości kosztu przesyłki.
Jak zwrócić towar?
- Wypełnij formularz zwrotu Pamiętaj aby się podpisać i uzupełnić numer konta, ponieważ to dzięki niemu wiemy dokąd wysłać Twoje pieniądze. Uzupełniony dokument dołącz do paczki.
- Zapakuj produkt do pudełka, najlepiej tego w którym dostałeś towar.
- Nadaj paczkę na adres: ul. Transportowa 9, 74-500 Chojna, z dopiskiem „Nawiewnikokienny.pl – ZWROT”.
Pobierz już teraz Formularz zwrotu Nawiewnikokienny.pl [105 kB]
Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz także wypełnić go i wysłać mailem na adres: biuro@nawiewnikokienny.pl. Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.
W przypadku dostarczenia do Klienta towaru niezgodnego ze złożonym zamówieniem koszty zwrotu ponosi Sklep.